tandläkarn

Jag måste gå till tandläkarn för min tand har gått sönder.....buhu
dumma tand....


Kommentarer
Postat av: Chalmeristen

Stackars dig!!! och mig!
Jag lider med dig för jag ska själv till tandläkaren med en lite trasig tand idag!

Ont och tomt i plånboken för 15 minuters misshandel är inget man ser framemot. Men jag ska tänka på dig också.

Lycka till och kramar

2006-10-26 @ 08:08:10
URL: http://maggan73.blogg.se
Postat av: Dagny Arhage

Varför kommer inte datan ihåg mig?
Hur är det med tanden,det var en som bara hade en tand den gick upp och ner som en symaskinsnål ha ha
Är det likadant hos dig?
Hoppas du klarar av det Dagny

2006-10-26 @ 14:22:53
Postat av: Annika

Min mamma kan vara ganska tyken (på ren göteborska) för er som inte visste det :)
Skulle kunna tro att det var pappa som skrivit det.
Men jo tanden är lagad, det var en rotfyllning som hade lossnat. Så nu är allt frid och fröjd igen :)

Den med bara en tand....hette han Thomas kanske?

2006-10-27 @ 14:58:56
Postat av: Anonym

få nu inte mer problem med tänderna. att man ska behöva säga det till en 30-åring - BORSTA TÄNDERNA! spara pengarna till kryssen istället! Du... lycka till ikväll. spionerna är ute på stan.

Kramis roomie T

2006-10-27 @ 21:15:28
Postat av: Lotta

Annika din mansslukerska. Go Girl...

2006-10-27 @ 21:23:44
URL: http://www.lotten28.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0