Långfredag

Idag har jag, Malin och Anna haft en heldag på Sundbyholmstravbana. Vi fick god mat och massa påskgodis. Malin sprang runt och fotade och Anna och jag njöt av maten :)
Himla trevligt var det och massa god mat. Tack Stefan!

Igår hade vi besök av fem killar. Fyra av dem ska ta över vår fina lägenheten. Känns lite sorligt men jag tror att de kommer göra ett bra jobb. Det gjorde ju inget att två av dem såg ganska bra ut, självklart bjöd vi dem på vår stora fest :). Efter att vi hade hämtat oss från besöket gick Anna och jag till Bishops för en välförtjänt öl. Och vem var där om inte en av snyggingarna :) + mitt span från Harrys...kunde inte bli så mycket bättre hihi

Nu blir det hem till Daniel och äta påskmiddag.

Glad Påsk!


Kommentarer
Postat av: Chalmeristen

Hahaha!!!
Ni e la för goa! Jag vill oxå va med!
Hoppas att snyggingarna kommer till festen då. Det kanske kan bli återbesök i femman sen... ;)

2007-04-07 @ 18:09:10
URL: http://maggan73.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0