Öronsjuk

...det är faktiskt lite synd om mig för jag har öroninflammation. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Chalmeristen

Stackars dig!!! Det kan inte vara så roligt :(
Men kul med exjobbet. Grattis!
Själv har jag idag haft första mötet med vår handledare i vårat kandidatarbete som vi ska hålla på med under hela våren. Ett 10p-arbete som är som ett miniexjobb fast på skolan.
Lycka till och krya på dig!!!
Kram / Stina

2007-01-24 @ 00:19:37
URL: http://maggan73.blogg.se
Postat av: Frida

Åh, stackars! Undrar om inte jag också hade det för nån vecka sen... det gjorde himla ont i örat iaf... men det kanske man kan ha ändå.

2007-01-24 @ 09:16:16
URL: http://fridasofia.se/blogg
Postat av: Anna

Synd om dig.....Tänker på dig men det är värre för mig, ska snart opereras o ta ut Moa.... Tänk på mig den 31!!!! Kom snart ner till oss, vi saknar dig. Familjen Hansson

2007-01-24 @ 15:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0