Jo men så Cypern då ...

... helt underbart :)
Sol, bad och billiga paraplydrinkar. Kan det bli bättre? :)

Vi kom fram ganska sent på fredagskvällen och firade med en öl, såklart :). Vi hamnade på ett fint lägenhetshotell. Så gött att ha ett eget litet kök, bra med kyl så man kan få kalla öl :).

Lite bilder då ...

Pool!!!







En av alla paraplydrinkar vi fick i oss :)





en till ...





Efter en kväll i Figtree bay hade vi lite kul på vägen hem ...











En konstig tavla??




En av kvällarna stannade vi kvar på hotellet, åt massa god mat och fick se på lite inhemsk dans. Så här duktig var han, så proffsigt ut, tills han tappade alla glasen i golvet..... Men jag tyckte han vad duktig ändå :)


Kommentarer
Postat av: ChriStina

Åh, ni ser ut att ha haft det underbart där borta...!

Näedå, jag e inte avundsjuk... o ja e inte bitter! =)



Men jag tycker det är väldigt trevligt att du är hemma igen... så att vi kan hitta på nya galna, tokiga äventyr, dansa på Polketten och ta underbara fikakvällar i kvällssolen... som idag!



Kramisar





2008-07-04 @ 00:27:05
URL: http://annikan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Guuu va härligt det ser ut... sommar och sol och solbränna... jag vill oxå... !!

Gött att du får tummen ur o bloggar lite kompis.. hi hi

2008-07-04 @ 14:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0