En helg

Egentligen skulle jag haft finbesök av Tess i helgen. Det blev lite ändrade planer och hon kunde tyvärr inte komma :(. Efter att besvikelsen lagt sig en smula så fick jag ändå planerat in några trevliga saker i helgen. Det blev bland annat filmtittande, fick äntligen se Pirates of the Caribeean - At worlds end, helt ok film. Johnny Depp funkar ju alltid att titta på :D. Och så drack jag lite öl med. En lite lagom helg så.

Tur att Malmö är inplanerad till helgen. Annars hade det varit ännu tråkigare när jag nu inte fick träffa min Tess i helgen.
Heja Malmöfestivalen :)
Heja Tess!

Kommentarer
Postat av: K

Ja, det var trist att du inte kom på Way Out Fest. Det saknades en Annika, helt klart!

2008-08-11 @ 13:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0