Liseberg

I lördags vad ju Stina och jag på Liseberg då, som ni kanske redan läst på hennes blogg :). Men för de som inte läst då. Så först var vi på Liserberg tills de stängde. Vi hittade en (eller rättare sagt han hittade oss) väldigt pratglad kille som är på Liseberg typ jämt.  Han pratade en väldans massa, jisses. Och han påpekade säkert fem gånger att han hade flickvän....  Han kanske trodde att vi flörtade med honom.  Kan i och för sig förstå det, ni ska se Stina in action ;).
Han och hans kompis följde med oss till avenyn där vi mötte upp Börje och Jeppe! Typ 100 år sedan jag såg Jeppe :). Han var full och glad, hihi. Han sa massa roliga saker under kvällen men en av de roligaste var nog när han sa till Stina
    - Jag vet vad du heter men jag har aldrig förstått varför ....
Öhh oki :)
Vi stod väl utanför Hard rock en timme typ innan vi kom fram till att vi inte skulle gå in där. Vi gick vidare och hamnade till slut på O´lereys i alla fall. Och avslutade kvällen med en öl. Eller innan kvällen var slut hann vi träffa vår pratglade lisebergsvän igen och snyggingen från danskursen.

Säger bara det, det blir alltid galet när Stina och jag ska hitta på nått...

Såg förresten Narnia - Prins Caspian igår, riktigt bra var den!

Källa: www.sf.se

Kommentarer
Postat av: ChriStina

*Asgarv



Haha... ja, det är tur att jag har dig som kommer ihåg det roliga som missar att spara i mitt minne... =P



Jeppes kommentar var så jäkla rolig... vad fick han det ifrån??!



Stina in action... bah... du ska nog få se att det är mer action när jag verkligen vill ;) Som jag sagt tusen gånger... jag flirtar inte...inte alltid i alla fall =D Kan inte hjälpa att jag tycker om att vara och är en glad, trevlig och artig tös! Så det så! =D

2008-07-09 @ 11:35:14
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0