Äntligen...

...så är den jäkla presentationen över! Wohooo!!
Idag så redovisade vi våran praktik, som vi hade INNAN sommarlovet. Bättre sent än aldrig sägs det ju. Och bara hälften av klassen brydde sig om att komma. Vilka fegisar ;)
För övrigt så hatar jag (och typ hela klassen) PowerPoint. Hoppas jag slipper använda det någon mer gång.

Känner mig så bra i alla fall för att jag redovisade och inte stannade hemma :)

Heja oss Kirsi!! På torsdag är det party party!

På torsdag så åker vi typ 07.20 (eller nått sånt) till Helsingborg. Där är meningen att vi ska gå på grafiskamuséet. Sen ska vi säkert göra massa annat med.

Typ 20.20 är vi tillbaka i Göteborg igen, och då är det meningen att vi ska gå på KY-mingel. Lagom trött kommer man nog vara då :). Någon kom med den briljanta idén att vi skulle börja förfesta på tåget hem, heja heja :)

Ja, den dagen kan ju sluta precis hur som helst...

Nä nu är det sovdags, natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0