Tjo

Det händer inte så fantastiskt mycket roligt just nu. Den mesta tiden går åt till skolan och att plugga. Och jag borde hitta någonstans att praktisera, underhålla Zimba (som är väldigt uttråkad), hälsa på Sessan (tror hon heter så, mammas och pappas nya hund i alla fall), och massa annat. Men allt blir nog bra till slut.

Denna veckan har vi inga mer lektioner så förhoppnngsvis ska jag väl hinna med pluggandet.

Dessutom så började buggen igår med så nu har man något att se fram emot. Och snart kommer Tess med :).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och när du får ännu mer tid över, så tycker jag att du borde planera in ett Stockholmsbesök!

2008-09-21 @ 22:40:06
Postat av: Anonym

Ja, snart kommer jag. Ska bli jättesköj att träffas igen. Var inte så länge sedan denna gången... tycker att vi ska lämna tillbaka Bishops - the dog:) Kramar Tessan

2008-09-22 @ 17:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0