Helgen

Det blev Cosmopol i fredags. Jag orkade inte stressa och Dans-David kunde tänka sig att gå dit med :). Det var kul i alla fall, det var mycket folk och Lasseman vinkade till mig :).

Efter dansen blev det mat som vanligt och lika sent som vanligt. Var hemma typ klockan sex och vaknade som ett vrak dagen efter och trots att jag inte hade druckit en droppe alkohol så kände jag mig bakfull? Hmm ...

På lördag var det schlager. Så himla rörigt det var. Och hur funkade det igentligen? Tänk om man ville ha både Alcazar och Scotts till final, hur skulle man rösta då? Jisses.

Nu äntligen till helgen kommer mina underbara vänner från Eskilstunatiden och hälsar på . Så himla kul det ska bli :). Jag längtar!

Idag har Kirsi varit här och hälsat på. Det var himla trevligt! Vi drack kaffe, klippte hjärtan och pratade om kaviar ...

Pöss!

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Kaffe och kaviar ... det är en oslagbar kombination. Och i helgen kommer jag sitta där och mumla mitt nya mantra "kaviarkaviarkaviarkaviarkaviar ..." :D

2009-02-11 @ 07:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0