Grillning

Gårdagen var så himla bra.
Det började med att jag inte hade några direka planer, mer än att träffa en kompis på kvällen.
Men då frågade Susanne och jag ville komma hem till dem och grilla. Det var jättemysigt. Man blir så himla bortskämd där. Fick god mat och god öl :)
Susannes bror var där med med sin fru och deras barn. Typ hundra år sedan jag såg de sist tror jag :).
Sedan spelade vi Wii, det var så kul och jag var så kass :).

Efter det var det dags för mig att bege mig in till stan och möta upp några kompisar. De befann sig på Kellys så jag traskade dit. Vi satt kvar tills de stängde och sedan blev det efterfest.
Jag var väl hemma typ halv åtta men det var en rolig och billig kväll i alla fall :)

Helger är bra, speciellt de med fina vänner och mycket sol :)

Kommentarer
Postat av: ChriStina

Sådana kvällar e de bästa! Helt klart grekles det! ;)

2009-05-04 @ 21:11:14
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0