Home again

Jag hade en jättebra helg i Eskilstuna :). Så mysigt att träffa alla. Alla är så glada och snälla man känner sig alltid så välkommen :). Då blir Annika glad!

På fredag var det Bishops som gällde. Det blev några öl och en Bishopsburger , med Madde, John, Mike och Lotta. Sedan kom även Satu och hennes kille och några kompisar till dem och gjorde oss sällskap. Trevligt!

På lördagen var bröllopsfesten. Kände som sagt inte så många men det var himla trevligt ändå. Det var massa god mat, dricka, musik och trevliga människor :). Vad mer kan man begära?

Tack alla för en supermysig helg!
Gav Gloria och Daniel en superbra present. som de måste ner till Göteborg för att få. Det tycker jag var superbra :). Så får jag se dem snart igen, hihi.

En före detta klasskompis sa till mig att jag hade förändrats så mycket sen skolan, att jag tog mer plats nu, men på ett possitivsätt ... hmm ja, det kanske är så? Eller?

En sak som vi kom fram till på fredagen (vilket i och för sig inte är någon nyhet) är att alla i Göteborg heter Glenn.
Eller (ett väldigt avändbart ord för övrigt)?

Kommentarer
Postat av: ChriStina

Hör nu, mer plats åt Annikan! Så ska det va! Go girl! ;) Kramisar!

2009-05-21 @ 12:51:32
URL: http://[email protected]
Postat av: Annikan

Hihi, söt du är :)Kram!

2009-05-21 @ 13:04:45
URL: http://annikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0