Bugg/foxtrot/vals

Idag var första gången på kursen bugg/foxtrot/vals. Första delen av lektionen fick vi lära oss fox. Man ska vara rak i ryggen, jepp.
Sen när vi skulle lära oss bugg så var det helt plötsligt så att höger fot skulle fram och inte bak. Det har ju alltid varit första steget bak innan. Hjälp! Nu får man tänka om minsann.

Jag trodde att jag, Martin och Simon skulle var bland de yngsta men icke. Det var snarare tvärtom. Det var en karl som var över 40, resten var i min ålder eller yngre. Me like :)

Det var verkligen kanonkul att dansa idag. Det var lite skillnad från den tidigare danskursen som jag gick på Digg :). Jämna par (utan "extra gubbar") och med en medelålder på 25 :).

Längtar till nästa onsdag :)

Kommentarer
Postat av: ChriStina

Hehe... tur att jag inte anmälde mig till den kursen. Då hade jag nog varit lite putt nu för att behöva avboka den... =)



Lycka till!

2009-09-10 @ 19:55:23
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0