Gyllene Tider

I fredags var jag på Gyllene Tider på Ullevi. Så himla fint. En av de bästa konserterna. Sådan fin stämning. Man kan ju alla deras låtar. De spelade bara typ två nya. Bästa av allt var ju sista låten När alla vännerna gått hem och Marie Fredriksson kommer ut och sjunger sista versen. Får gåshud bara jag tänker på det. Så fint! Det kan jag leva på länge.
Och på lördag är det dags för Ullevi igen. Denna gången Robin Williams, ska bli så häftigt. Har drömt om att se honom hur länge som helst. Dessutom kommer Tessan och hennes pappa upp. Kommer bli en fin helg!

Igår fikade jag med en fin vän, som jag träffar på tok för sällan. Han får mig alltid att må bra och känna mig speciell.
Fint med sådan vänner.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0