Göteborg

Nu har jag internet, för ett tag iaf.

Saknar Eskilstuna mer än jag trodde, alla underbara människor där miss U!!!

Även om det är skönt att vara tillbaka i Göteborg så är det en aningen tomt för tillfället. I Eskilstuna så hände ju allt, hela tiden. Saknar det.

Grattis alla ni som fått jobb!! Ni är så bra ju!
(håller tummarna för Anna)


Nu är jag kattvakt åt en liten Rasmus. Han är snäll, sover mest hela tiden.

Snart får jag en lägenhet i stan, i sju månader iaf (tack vare Hanna som bor med sin kille och deras alla katter, tack Hanna :)). Sen får jag se vad som händer.  Ska iaf bli skönt att få ett hem och slippa ha alla sina saker i kartonger. 

Den 14-19 augusti är det kulturkalaset (i stället för Göteborgskalaset), då får man komma till Göteborg och festa!! Heja, heja!!

Tess och Anna kommer! (väl?)





Kommentarer
Postat av: ica

Det saknas mycket folk i Etuna nu med. Kom tillbaka!

2007-07-21 @ 20:39:58
URL: http://ica82.blogspot.com
Postat av: Lotta

Ja kom tillbaka:)
Vi saknar dig så. Mötte förresten Tess Alex på stan i går, det var så kul att se ett ansikte man faktiskt känner igen...

2007-07-21 @ 22:30:57
Postat av: Gloria

Nämen! Ica o jag kommer spela i samma volleylag i höst! Vilket sammanträffande att ni också känner varandra :) Hoppas du har det bra där nere Annika, trots att du saknar Etuna. Vi ses till nyår eller så :P

2007-07-22 @ 19:22:38
URL: http://missgee78.blogspot.com/
Postat av: pytti

Jag hoppas att jag kan komma då! Men lovar inget.. kram kram. saknar dig med :)

2007-07-22 @ 21:45:44
Postat av: tess

hej
jag förstår hur du känner, känner likadant. första veckan var värst - och när jags kulle bjuda in till fest och jag slogs av att jag bara hade tunafolk i adressboken:( men det är ju ett bra tecken att vi saknar varandra
då har vi haft det bra:)
grattis till internet!
kramkram

2007-07-22 @ 23:52:54
URL: http://www.prettytess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0