Lättfotad?

Vi hade redovisning i fredags, äntligen av med magasinuppgiften.
Det började bra, vi hade lottdragning om vem som skulle börja redovisa.
Jag fick nummer 1, gött tänkte jag.

Jag gick fram och började babbla lite om format, bilder, färger bla bla bla.
Läraren frågar om personporträttet och undra om personen var lättintervjuad?
- ja, säger jag, hon var väldigt lättintervjuad och lättfotad. Lättfotad, sa jag verkligen det?
ja tydlien eftersom hela klassen inklusive lärarna började skratta.

Sedan gick jag skamset och satte mig på min plats.




Kommentarer
Postat av: ChriStina

Hahaha... stackare!

Känner med dig, fast det måste väl egentligen mest varit kul? Kan tänka mig att det lättade upp stämningen lite ;)

Kram på dig...du e bäst!!!

2008-02-03 @ 16:53:17
URL: http://maggan73.blogg.se
Postat av: Annikan

hehe jo det var inte så farligt, det var mest kul :)
tack :) du med! kram

2008-02-03 @ 18:56:44
URL: http://annikan.blogg.se
Postat av: pytti

hahaha det var det roligaste jag hört på länge.
fredag it is! längtar från läskiga england till härliga göteborg!kram på dig!

2008-02-04 @ 17:47:29
Postat av: Nellan

Hihihihi, så kan det gå :-)

Ni får ha så supermysigt i helgen! Jag kan tyvärr inte vara med pga pengabrist plus att min mor kommer hit. Men jag kommer gärna i sommar.. Winnerbäck och Liseberg!

Många kramar

2008-02-04 @ 21:59:15
URL: http://nellan.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0