Söndag

Nu är det söndag, igen. Veckorna bara rusar iväg. Det är har nog varit den lugnaste helgen jag kan minnas. Förutom att jobba i lördags så har jag inte gjort ett dugg. Bara sutttit hemma och dinglat med benen (som pappa skulle sagt). Lite väl lugnt för min del, men det kan väl vara bra ibland det med.

Nu är det bara fyra veckor kvar på praktiken. Jisses vad fort tiden går. Tråkigt att det är slut snart. På tisdag är det avslutning för tvåorna, då ska vi vara i slottskogen, hoppas det är fint väder! På fredag blir det after work med klassen, det ska bli kul. Har inte sett dem sen praktiken började, förutom de jag äter lunch med ibland då. Det ska bli himla kul i alla fall. Sen är det ju morsdag på söndag med, då blir det upp till landet och fira mamsen :). Har nog inte varit där sedan påskas, skämms på mig.

Nu är det sovdags, Zimba har lagt sig för länge sen.

natti, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0