Hej

Vill bara säga att jag lever, för er som undrar. Har som vanligt full upp i skolan. Snart vankas det PDF-prov (på torsdag), och jag pluggar för fullt. Fast helst på kvällen.

Annars så bor jag i Högsbo numera, är kombo med Stina :). Vi är typ aldrig hemma samtidigt, men vi ses ibland. Speciellt på måndagar då buggkursen är :).

Nu är klockan mycket, typ 00.46, och jag borde verkligen sova. Ska plugga hemma hela dagen imorgon är tanken. Ska verkligen försöka klara den jäkla PDF-grejsen. Behöver inte ha någon examen i det men orkar inte göra om det igen.

God natt

Kommentarer
Postat av: Kirsi

C'mon Ankan, you can do it! WE can do it!

2008-10-08 @ 07:56:20
Postat av: Kirsi

Hej igen. Vi skulle nog tatt den där ölen ändå känner jag. Need my nalle!

2008-10-09 @ 19:56:29
Postat av: ChriStina

Hej Kombo!



Näe, jag vet är dålig på att vara hemma... lite fullt upp just nu.



Men å andra sidan kanske det gör det lite lättare för dig att plugga också =)

2008-10-11 @ 13:26:19
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0