Hej världen!

Jag tänkte bara säga att jag lever. Om någon undrar.
Det är så himla fint väder ute, då blir Annika glad :)

Igår var Stina och jag på Pub Paddington, himla fin pub. Massa med pojkar där, i alla fall om man går dit när de visar fotboll på storbild :). Det lyckades vi pricka in i går.
Det var trevligt :)

Innan jag träffade Stina så kom det fram en man till mig och sa:
- Hej, jag heter Kent. Kan jag få låna din telefon och ringa min mamma och fråga om jag får låna 200:-?
- Nej, jag har ingen telefon (ljög jag)
- Varför?
- Varför inte?
- Nä, he ... Då får jag gå och fråga någon annan då?
- Ja, gör du det.

Kent gick iväg och frågade några andra, alla sa nej. Sen gick han till bankomaten och tog ut pengar ...
Hmmm?

Ja ja. Typ då kom Stina i alla fall och vi gick till Paddington och hade det trevligt, som alltid :)
(gissar att Stina vill gå dit snart igen ;))

Snart ska jag dra till Trollhättan och grilla och dricka öl och sedan rocka loss till ett rockband. Nice!

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag har hört om de där paddington och jag vill hänga på nästa gång det blir dax.... bara att slå en pling!!!

Puss

2009-05-02 @ 13:17:00
Postat av: ChriStina

Haha... tja, de hade ju god och billig öl. Inte helt fel i mitt tycke. ;)

2009-05-02 @ 15:15:56
URL: http://[email protected]
Postat av: Annikan

Fast det kanske inte är ölen som lockar mest? ;).



Klart du ska med nästa gång Hanna! :)



2009-05-03 @ 17:17:56
URL: http://annikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0