Hej hopp

Hanna skällde på mig för att jag aldrig bloggar, så då får jag väl göra det :)

Nu är det mest jobb, jobb och jobb. Hinner inte med så mycket annat.
Men jag lever och mår bra.

Förra helgen var sjukt trevlig. Då var jag i Eskilstuna och firade Mike som fyllde år. Alltid lika kul att åka dit och träffa fina vänner :). Jag lyckades dock förstöra hans nya fina "långhåriga" matta, genom att spilla stearin på den. Fick mig även en dos stearin på hela min arm och på en annan kompis byxor och sockar. Hmm men annars var det en lyckad fest :).

Sen när jag kom hem så välkomnade Zimba mig med att riva mig på ögat. Så då blev det en tur till vårdcentralen, efter att jag hade jobbat. Jättekul att jobba med tre rivmärken på näsan och ett blått öga.... På vårdcentralen fick man ju som vanligt vänta ett tag med, en siså där tre och en halv timma. Så vid tre på natten var jag hemma igen och sen upp och jobba tidigt. Härligt.

Nä nu måste jag sova om jag ska orka jobba imorgon.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gött Annika nu e jag nöjd ;)



Hoppas att julen har varit bra och att du inte åt lika mycket mat som jag.... blev helt sjukt mätt!!

Vi ses på Söndag... kram!!!

2009-12-25 @ 12:44:57
Postat av: Gloria

Ja, vårdcentraler i Göteborg (Olskroken of course) har jag inte nån trevlig erfarenhet av.. Massor med folk o jäääättelång väntetid...

2010-01-05 @ 14:57:01
URL: http://mrs-ols.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0