Alltså ...

Imorgon är det dans både på Cosmopol och Möllan.
Problemet är vart man ska gå?

Cosmopol är:

          +

  • Gratis inträde
  • Gratis att ta sig dit
  • Det börjar inte förrän 22.00, vilket gör att man hinner hem och ta det lugnt innan och käka i lugn och ro
          -
  • Litet dansgolv
  • Antagligen inte så många man känner eftersom de flesta säkert är på Möllan ...

Möllan är:

          +
  • Stort dansgolv
  • Antagligen massa man känner ...

          -
  • Dyrt inträde
  • Det kostar att åka dit
  • Det börjar redan 20.00 ...

... What to do?

Kommentarer
Postat av: ChriStina

Du åker till Möllan, träffar alla goa som du känner där dansar där en lagom stund (ev. tills sista dansen) Sen övertalar du alla du känner där att dra vidare till Cosmopol där de spelar till kl.02!



Tada... nu har du två danstillfällen för priset av ett ;)



Själv bör jag nog hålla mig så långt ifrån att träffa folk på närahåll och att anstränga mig med dans. Har åkt på en dunderförkylning med hög feber.



Men avundsjuk e jag!... ville ju nog helst se Zlips på Möllan... men det kostar ju lite också... svårt val! Lycka till iaf. Dansa för mig också! Kram

2009-02-06 @ 00:22:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0