Så dissad

Helgen har varit laddad med dans. Och dans är laddat med känslor. Tyvärr inte så positiva den här gången. Vet inte riktigt vad som hände eller varför. Vet bara att jag blev lite lessen.

Som tur var så var Stina med och räddade helgen så att det i alla fall blev ett bra slut. Varken fredagen eller lördagen blev som jag hade tänkt mig och när Stina på lördagskvällen föreslog öl var jag inte sen att säga nej.

En öl blev två och två öl ledde till efterfest. På efterfesten blev det dans och mera öl och väldigt sent. Vid typ åtta på söndagsmorgonen så var jag hemma och somnade som en stock.

Tack Stina för att du räddade min helg!

Kommentarer
Postat av: ChriStina

Äsch, vi behövde bara komma bort och få lite distans till det hela.



Spontant och galet som det bara blir när vi är ute. Klart man gör allt för att peppa sin Annikan! ;)

2009-02-25 @ 18:13:42
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0