En tokig men rolig helg

I fredags var Stina och jag på Cosmopol. Scotts spelade :D, jisses vad han är fin den där Henrik .... suck....




Och oj vad mycket folk det var där, alla kom inte ens in, utan fick snällt vända hem igen efter en timme köandes. Som tur var så hade Stina och jag lite koll då så vi var där typ en halvtimma innan de skulle börja spela. Och med vipkortet i högsta högg var det bara att glida förbi kön :).

Har nog aldrig sett så mycket folk på dansgolvet. Helt galet vad fullt det var. Men en hel del dansande blev det ändå.

Efter de slutat spela vid typ två så blev det ett besök på stammis-nattcaféet och som vanligt så missade vi sista nattbussen och första morgonbussen så vid typ halvsju var jag hemma igen, trött som en gnu och ont i fötterna hade jag. Men så kul kvällen hade varit :)


Idag drog Stina med mig på prova-på Linedance, jisses vad kul det var. Inte så svårt som jag hade förväntat mig, mest lite lagom, typ hålla koll på fötterna och att man inte dansade in i någon av de andra.

Efter dansen blev det en cheesburgare på McDonalds, mums. Precis som i somras :)

Nu längtar jag till sommaren och att Liseberg ska öppna så man kan gå dit och dansa hela helgen lång :)

En kanonrolig men tokig helg!

Kommentarer
Postat av: ChriStina

Lätt galen och rolig helg!



Glöm inte att vi måste gå på prov-på-Linedance på det andra stället också... då får du lite mer att tänka på tror jag...hihi. steg hit och dit som inte är helt symmetriskt och klappar som ska sitta i takt. Kul men lite smått jobbigt i huvudet :P



Ska bli kul på fredag också...

2009-01-29 @ 12:37:08
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0