Dans, dans, dans ...

Onsdag, torsdag, fredag och lördag var det bara dans som gällde. Så kul det var :). På onsdagen så var det Scotts på Polketten på Liseberg. De är ju bra så bra ;).

Torsdag var det Streaplers på stora scenen, såååååå mycket folk. Lite för mycket för att kunna dansa. Men lite nostalig från när man var liten var det allt :)

Fredag var det bättre då var det färre och yngre folk. Me like ;)

Lördags var det Liseberg nästan hela dagen. Syster yster var där med barn och en kompis. Jag gjorde de sällskap några timmar, åkte hem och vilade och sedan tillbaka till Liseberg för att dansa. Syster var kvar då och svängde sina lurviga till några danser. Efter Liseberg så gick en kompis och jag till Gretas och hade tänkt dansa till lite discodans. Både han och jag var ganska trötta efter flera dansdagar så vi satt mest och tittade när de andra dansade. En sväng till McDonalds orkade vi med i alla fall :)

Nu längtar jag tills buggkursen ska börja på Liseberg ;)

Kommentarer
Postat av: ChriStina

Nedräkningen har börjat... 8 dagar kvar! =)

Mer dans åt folket!



// Dansberoende

2009-05-24 @ 22:41:26
URL: http://[email protected]
Postat av: Annikan

Och fina pojkar ... ;)

2009-05-24 @ 23:52:53
URL: http://annikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0