I skogen

Nu är jag i skogen, det vill säga hemma hos mina föräldrar. Kom hit igår och har hunnit med att hälsa på Anna, Kalle, Moa och alla djuren. Nya katten Thea är ju bara för söt. Jisses :). Vill ha en kattunge :D. Undra vad Zimba skulle säga om det?

Idag har jag varit och rotat fram lite saker som jag har förvarat hos syster. Så nu har jag lite mer hushållssaker. Det är ju alltid bra.

Ikväll kommer Anna och Tess. Ska bli så himla kul att se dem. Det var alldeles för längesen sist. Ikväll blir det ut och äta och imorgon bokmässan :). Sweet!

Nu väntar jag på maten ska bli färdigt. Alltid lika lyxigt att få mamma-lagad mat :D.

Ha en fin helg, det tänker jag ha i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, det var nära att jag fick en katt mindre....hihi

2009-10-01 @ 13:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0