Lördag snart?

Idag har det hänt. Hanna och jag har varit i väg och tränat. :)
Jag är så stolt, vad bra vi är :).

Och det här är bara början, nu ska det bli andra bullar. Inga ursäkter längre. Träna ska jag. Tur att jag har Hanna som drar med mig :)

Heja oss.

På fredag blir det aw med jobbet. Det ska bli kul, men det får inte bli för kul för jag ska jobba tidig lördag, hua, det kostar att ligga på topp :).
Sen är det fest på kvällen och inte vart som helst, utan i självaste Sörtorpa. Det var år och dar sen jag var där sist. Ska bli så hilmla kul! Jag längtar.

Hej lördag


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag nu jädrans Annika.... hörde att du va ledig på torsdag.. så måste vi ju kunna klämma in någon form av träning tycker jag allt!!!

2010-01-20 @ 14:28:38
Postat av: Kusinen

Vad härligt att du har börjat träna igen! Finns det någon Göran som kan hjälpa dig? Göran var stilig, han... Hoppas helgen var bra och att festen på Sörtorpa var trevlig. KRAM!

2010-01-25 @ 04:48:30
Postat av: Annika

Haha nää ingen Göran här inte... Men jag får hoppas att det går fint ändå. Fast en Göran hade ju varit bra att ha.

Hoppas ni har det fint!

Kram!

2010-01-25 @ 14:07:15
URL: http://annikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0