Jobb

Har jobbat tre kvällar i rad nu. Det har varit supermycket eftersom det är Partille Cup och Metall town. Så när jag slutade var jag jättetrött.
Men när jag kom ut på Avenyn möts jag först av en Van (skriver man så?) fullt med folk och med Kung i baren på högsta volum, och en kille hängades ut ur fönstret med en öl i handen. Sen går jag förbi Hard Rock, där ett liveband spelar Thunder jättehögt så det hörs ut på hela Avenyn. Gissa om jag blev sugen på att gå in och dricka öl :).
Konstigt det där, hur trött man än är, blir man ändå sugen på öl :)
 
Nu ska jag i alla fall lägga mig. Katten är trött och vill sova. Och imorgon bär det av till Ullarden, då måste man vara pigg :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0